perjantai 3. toukokuuta 2013

Welkommen

                                         Moips,  tervetuloo lukee mun blogii, täs vähä kuvii<3
Mun söpö koru.
Huulirasva kokoelmani
Täs on vähän mun korviksii.
Mun kuvausnukke, Emily, se on tollanen ku pullipit on nii kalliita.
Raffi mun koirani, 13w.<3
jooo.....heh heh
mul o kolme gerbiilii: Vili,Pepsi ja Limonaadi
Joo, mä siis teen koruja
Tässä taas emily<3

Kiitos jos katoit mun blogin, kirjottelen myöhemmin<3
<3lla: Erika:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti