Mun söpö koru.
Huulirasva kokoelmani
Täs on vähän mun korviksii.
Mun kuvausnukke, Emily, se on tollanen ku pullipit on nii kalliita.
Raffi mun koirani, 13w.<3
jooo.....heh heh
mul o kolme gerbiilii: Vili,Pepsi ja Limonaadi
Joo, mä siis teen koruja
Tässä taas emily<3
Kiitos jos katoit mun blogin, kirjottelen myöhemmin<3
<3lla: Erika:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti