kaikkee kivaa pientä tavaraa<3
Leivokset<3
Tämmösiä leivonnaisia tai ihan mitä vaan voit tehdä Cernit ta Fimo massasta, se muotoillaan ja sit kovetetaan uunissa.
Tiimarissa myydään Cernit-massaa n.3 euroo ja pakkauksessa on ohjeet "paistoon"
Käsikoru<3
Hienon käsikorun voi tehdä helposti itse, näin:
Pujota haluamasia helmiä joustolankaan(tai johonkin joustavaan), tee solmu ja leikka ylimääräinen lanka pois.
Karkkeja<3
Kääri helmiä karkkipaperiin ja leikkaa ylimääräinen paperi pois.
Kirja ja lyijykynät<3
Leikkaa hammastikusta sopivan mittainen pala kynäksi ja värjää se tusseilla tai puuväreillä.
Tee kartongista haluamasi kokoinen pala ja taita se keskeltä, liima paperista sivuja ja kirjoita niihin halutessasi.
Anteeks, ku sen kädet on tollai vammasesti.;)
Donitsit<3
Donitseja saa Cheerios-muroista ja siihen vaan vähän tomusokeria pääle.
Ps. Voit myös syödä nämä:-D
Iphone,luottokortti,Ipad tai mitä vaan<3
Voit leikata lehdistä sopivan kokoisia esim. telkkareit,tietokoneita tai vaikka kännyköitä.
Leikkaa kuva irti ja liimaa se saman väriseen kartonkiin (esim. musta Iphone mustaan kartonkiin) ja leikkaa se irti.
Maalitöpöttimiä<3
Ota pieni valkoinen kankaanpala ja laita keskelle vaikka helmi tai joku kivi, kiristä ja sulje langalla ja tee tussilla "maalijäljet".
Oikeesti kannatta käydä kattoon youtubest Myfroggystuff, siel on TOSI paljon kaikkee tällässeitä ohjeita.
Anteeks ku nää mun ohjeet oli vähän tällässeitä, mut toivottavasti tajusitte, ja pistän myöhemmin lisää tälläseitä ohjeita ja näytän Emilyn huoneen <3
<3lla: Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti