perjantai 24. toukokuuta 2013

Emilyn huone

                 
Täs on ny kuvii sitää Emilyn huoneest, niiku lupasin<3
Noi tyynyt oon tehny itte kässän tunnil.
Suurimman osan noista tavaroista oon tehny itte, mut onhan siel jotain barbien juttujakin.


Siin oli kuvii Emilyn "talosta" joka on mun vaatekaapin alimmas kerroksessa.
Täs askartelu ohjeita nukeille:
Kukkaruukku ja multaa<3
Tollasseita kukkaruukuja saa askartelukaupoista ja toi "multa" on kahvipuruja
Ps. Jos ruukun pohjalla on reikä, peitä se teipillä, ettei "multaa" ole joka paikassa. Ja voit laittaa myös kukkia ruukkuun.
Lime<3
Noi limet on tehty vihreestä ja valkoisesta fimo-massasta, mutta mulla menis ikuisuus jos rupeisin selittään miten tollanen tehään joten annan teille youtube ohjeen.

Tossa viel ne limet, ja muuten, esim limupullojen korkeist saa hyviä kippoja/astioita.
lisään taas sit noita askartelu juttuja

<3:lla Erika










1 kommentti:

  1. mut mistä tollasii vihreit juttui saa? :0 kosk haluisin tehä limen :3

    VastaaPoista