Toi on se äitipupu, Emilia<3
Siinä ne pikkuset sit on, Laku(musta), Duffi(harmaa), Raksu(toi millä on valkone läntti otsassa) ja sit tuol on Tikru ja tofu pistän niistä kuvan myöhemmin ku, ne on ny tuol kasan alimmaisena<3
Ne o vast nii pienii et niillä ei oo silmät viel auennu<3
Eks oo söpöi????
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti