maanantai 10. kesäkuuta 2013

Meijän puput

Meille tuli eilen (9.6) kuus pupua kesähoitoon ja palautetaan sit sykskyl:( , 5kpl viikon vanhaa ja niitten äiti,        ne asuu meijän leikkimökissä.
Toi on se äitipupu, Emilia<3
Siinä ne pikkuset sit on, Laku(musta), Duffi(harmaa), Raksu(toi millä on valkone läntti otsassa) ja sit tuol on Tikru ja tofu pistän niistä kuvan myöhemmin ku, ne on ny tuol kasan alimmaisena<3
Ne o vast nii pienii et niillä ei oo silmät viel auennu<3

Eks oo söpöi????

<3:lla Erika





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti