The Pinkpicnic
Valokuvaus-ja ruoanlaitto painoitteinen lifestyle-blogi
perjantai 21. kesäkuuta 2013
Puput:)
Niinku lupasin laittaapupuis kuvii ku ne vähän kasvaa, joten täs ne ny sit on:
Tikru
Duffi
Tofu
Laku ja.......
........Raksu
Siinä ne ny sit oli, ne on nyt n.3 viikkon ikäsii ja niiin söpöjä
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti