perjantai 21. kesäkuuta 2013

Puput:)

Niinku lupasin laittaapupuis kuvii ku ne vähän kasvaa, joten täs ne ny sit on:

Tikru

Duffi

Tofu 
Laku ja.......
........Raksu

Siinä ne ny sit oli, ne on nyt n.3 viikkon ikäsii ja niiin söpöjä

<3:lla Erika






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti