sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Maustevoi

                                           Maustevoi



Tein tosi hyvää maustevoita, ja aattelin laitta sen tänne:)

                                                                        tarvitset
            
                                                             50g pehmeää voita
                                                            pari nippua timjamia
                                                            5 valkosipulin kynttä
                                                            1-2 tl BBQ kastiketta
                     


Hienonna timjami pieneksi silpuksi, kuori valkosipuli niin pieneksi kun saat.
Lisää huoneenlämpöiseen voihin, timjami ja valkosipuli ja BBQ, sekoita kunnolla ja tee maustevoista pötkö ja kääri
leivinpaperiin.
Pistä jääkaappin kovettumaan, leikka siivuiksi kun se on kovaa ja laita esim. pihvin päälle
Paiston pihviä ja heitin perunoita ja tässä koko annos
Hyvää ruokahalua<3

<3:lla Erika



  
                                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti