Maustevoi
Tein tosi hyvää maustevoita, ja aattelin laitta sen tänne:)
tarvitset
50g pehmeää voita
pari nippua timjamia
5 valkosipulin kynttä
1-2 tl BBQ kastiketta
Hienonna timjami pieneksi silpuksi, kuori valkosipuli niin pieneksi kun saat.
Lisää huoneenlämpöiseen voihin, timjami ja valkosipuli ja BBQ, sekoita kunnolla ja tee maustevoista pötkö ja kääri
leivinpaperiin.
Pistä jääkaappin kovettumaan, leikka siivuiksi kun se on kovaa ja laita esim. pihvin päälle
Paiston pihviä ja heitin perunoita ja tässä koko annos
Hyvää ruokahalua<3
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti