tiistai 16. heinäkuuta 2013

Tein koruja

                                          Tein koruja


                                   Oon tehny aika paljon koruja ja esittelen niitä nyt tässä :)
                           
Täs on korviksii.......
                                            ...........blueberrycake, myin ne kamulle........
........strawberrycake......
'
.......... ja cremecake.

Sit riipuksii
siin on erillaisii
carry-noodel soup ja.......
....seafood noodle, myin sen kamulle<3

Piirakka

Sunshine ja rainbow sugar ja viel......
....Pluff strawberry-marshmallows

siinä ne oli ja oon tehny nää kaikki ITSE, mut aika monien idea on tullu täältä:


<3:lla Erika



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti