Tein koruja
Oon tehny aika paljon koruja ja esittelen niitä nyt tässä :)
Täs on korviksii.......
...........blueberrycake, myin ne kamulle........
........strawberrycake......
.......... ja cremecake.
Sit riipuksii
siin on erillaisii
carry-noodel soup ja.......
....seafood noodle, myin sen kamulle<3
Piirakka
Sunshine ja rainbow sugar ja viel......
....Pluff strawberry-marshmallows
siinä ne oli ja oon tehny nää kaikki ITSE, mut aika monien idea on tullu täältä:
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti