Mut laitan nyt kaikista kuvat tänne, koska en oo laittanu niistä piiiiiitkään aikaan ja ne on kasvanu tosi paljon.
Duffi
Laku
Tikru
Äiskä-pupu
Raksu (mun lemppari<3)
Tofu
Siin ne ny sit oli, valitan ku kaikki kuvat ei oo ihan hirveen hyvä laatusia.
Kommatkaa, pliiiiiis<3
<3lla: Erika
Ihania noi puput! Meillä myös kaksi pupua. :)
VastaaPoista