torstai 8. elokuuta 2013

Puput osa. 2

Kohta täytyy valitettavasti viedä puput pois, niitä tulee ikävä :-( ja uskon et ne menee eläinkauppaan.
Mut laitan nyt kaikista kuvat tänne, koska en oo laittanu niistä piiiiiitkään aikaan ja ne on kasvanu tosi paljon.

                                                                            Duffi


Laku


Tikru


Äiskä-pupu


Raksu (mun lemppari<3)


Tofu


Siin ne ny sit oli, valitan ku kaikki kuvat ei oo ihan hirveen hyvä laatusia.
Kommatkaa, pliiiiiis<3

<3lla: Erika













1 kommentti: