torstai 15. elokuuta 2013

Puput osa.3

                                            2 Pupua


Eli meiltä lähti puput 11.8, mut meille jäi kaks ainakin elo-ja syyskuuks, kattoo ny sitte ja me ottettiin Raksu ja yks toine, koska siskon lemppari oli poika(duffi) ja raksu tyttö nii sisko otti semmosen pienen toisesta poikueesta. Laitan ny tähän ketkä oli mitäki, mut eka kuvat pupuist.
Laku=poika
Duffi=poika
Raksu=tyttö
Tikru=tyttö
Tofu=tyttö
Tässä on se uus. Nimi ei oo viel varmaa, mayby namu.
Siin sit kaikki, ja kommattkaa pliiiis<3

<3:lla Erika



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti