Huonepäivitys ja kuvia
Vaihdoin emilyn "talon/huoneen" järjestystä ja ostin lisää huonekaluja ikeast. Tos kuva mitä kaikkee ostin sielt j anoi oli ehk jotai 12-13euroo
sohva ,matto ,hylly ,tyyny ,pöytä ja tuoli
ja täs loppu tulos:
keittiö
olkkari
ja ihmettelette mis se nukkuu nii tolla siaus-patjalla
Sit tein sille peruukin, mut se ei oo kauheen siisti ku tein se ite
ja sit kuvia
ja siinä pepsi
Kiiz
<3lla: Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti