lauantai 17. elokuuta 2013

Emilyn huonepäivitys ja kuvia

                                    Huonepäivitys ja kuvia

Vaihdoin emilyn "talon/huoneen" järjestystä ja ostin lisää huonekaluja ikeast. Tos kuva mitä kaikkee ostin sielt j anoi oli ehk jotai 12-13euroo
sohva ,matto ,hylly ,tyyny ,pöytä ja tuoli

ja täs loppu tulos:

keittiö


olkkari
ja ihmettelette mis se nukkuu nii tolla siaus-patjalla

Sit tein sille peruukin, mut se ei oo kauheen siisti ku tein se ite

ja sit kuvia







ja siinä pepsi
Kiiz
<3lla: Erika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti