tiistai 17. syyskuuta 2013

Syys seikkailu

Tänään olin kaverinija meidän nukkejen, Emilyn ja Agathan kanssa. Meillä kummallakaan ei ole pullippia, mutta kummatkin haaveilevat sellaisista. Teimme pienen sarjakuvan retkestä.                                               E= emily
A=agatha
                                                     Syys seikkailu
A: "moi lähetäänkö syys picnicille? Mulla ois jo eväät valmiina"

E: "joo, lähetään vaan, ois kiva päästä vähän ulos"

*he lähtevät picnicille*

E: "haluatko kakkua?"
A: "Joo. no kai mä voin palan ottaa."
A: "saanks mä teetä?"
E: "joo, tottakai."
E: "hei, haluutko omenan?"
A: " Hah hah haa, tosi hauskaa"
A: "oon ihan täynnä."
E: "sama, hei viedäänkö kamat pois ja lähetään luontoretkelle?"
A: "joo"
A: "vien kamat pois ja vaihdan vaatteet"
E: "Ok, tuu kohta takasin"
A: "juu"

*vähän ajan päästä tytöt ovat jo kiipeilemässä kalliolla"

A: "punttaan sut nii nosta sitten mut"
E: "juu"

E: " tuu jo!"
A: " joo joo, anna käsi"

E: "jee `vuori` vallotettu"

*hetken kuluttua*
A: "anna käsiiiiiii......"

A: "tuu jo"
E: "yritän koko ajan"

A: "auta mä TIPUN!!!!"

E: "joo otan kiinni,mut hei järkevää kiipeillä puissa korkkareilla"

E: " voi ei, ote irtoaa, eiiiiiiiii"
A: "huh, en kuollut, en haluu enää kiipeillä"
E: " ok"
A: "oi vaahtera on niin kaunis puu"
E: "niin on, oota kato"
E: "tadaa"

A: "tänne vois vaikka nukahtaa"

A: "hyi, tää vesi on tosi kylmää, huomaa että on syky"
E : "kiiti, oli tosi kiva päivä"
A: "nii kiitti paljon, mut on viel yks juttu minkä haluun tehdä"

A: "jeee"
E: " nyt tää päivä on täydellinen!"

THE END

Ajateltiin siis tehä tällänen pieni tarina. toivottavasti tykkäsitte.
Mut ei tässä sit muuta.
Bloggailen taas<3

<3:lla Erika









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti