A=agatha
Syys seikkailu
A: "moi lähetäänkö syys picnicille? Mulla ois jo eväät valmiina"
E: "joo, lähetään vaan, ois kiva päästä vähän ulos"
*he lähtevät picnicille*
E: "haluatko kakkua?"
A: "Joo. no kai mä voin palan ottaa."
A: "saanks mä teetä?"
E: "joo, tottakai."
E: "hei, haluutko omenan?"
A: " Hah hah haa, tosi hauskaa"
A: "oon ihan täynnä."
E: "sama, hei viedäänkö kamat pois ja lähetään luontoretkelle?"
A: "joo"
A: "vien kamat pois ja vaihdan vaatteet"
E: "Ok, tuu kohta takasin"
A: "juu"
*vähän ajan päästä tytöt ovat jo kiipeilemässä kalliolla"
A: "punttaan sut nii nosta sitten mut"
E: "juu"
E: " tuu jo!"
A: " joo joo, anna käsi"
E: "jee `vuori` vallotettu"
*hetken kuluttua*
A: "anna käsiiiiiii......"
A: "tuu jo"
E: "yritän koko ajan"
A: "auta mä TIPUN!!!!"
E: "joo otan kiinni,mut hei järkevää kiipeillä puissa korkkareilla"
E: " voi ei, ote irtoaa, eiiiiiiiii"
A: "huh, en kuollut, en haluu enää kiipeillä"
E: " ok"
A: "oi vaahtera on niin kaunis puu"
E: "niin on, oota kato"
E: "tadaa"
A: "tänne vois vaikka nukahtaa"
A: "hyi, tää vesi on tosi kylmää, huomaa että on syky"
E : "kiiti, oli tosi kiva päivä"
A: "nii kiitti paljon, mut on viel yks juttu minkä haluun tehdä"
A: "jeee"
E: " nyt tää päivä on täydellinen!"
THE END
Ajateltiin siis tehä tällänen pieni tarina. toivottavasti tykkäsitte.
Mut ei tässä sit muuta.
Bloggailen taas<3
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti