No.....ensiksi Raffi jouduttiin lopettamaan 25.9.13, raffi oli jo 14.v ja syömisen ja muun kanssa oli ongelmia.
Tein raffile kakun ja pidettiin pienet hautajaiset.
Ja tässä on raffin hauta, se näkyy mun huoneen ikkunasta ja toivotan sille aina illalla hyvää yötä, siellä palaa melkein aina kynttilä.
Ja sitten......Nuppu lopetettin myös viikko sitten(29.9.13), sille tuli joku suolisto tauti ja sen takajalat halvaantuivat.
Meillä on vielä raksu, mutta raksun kaverina on sen sisko tikru ja uusi pupu joka tuli meille eilen(5.10) en tiedä vielä nimeä.
Pistän niistä sitten kuvat, kun nimi on selvillä.
Yritän kirjoitella taas, laitan varmaan jonkun reseptin, katton nyt mitä keksin.
<3:lla Erika

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti