Moips, eli lupasin laittaa kuvia pupuista ja tässä niitä nyt on.
Mutta ensiksi, se pupu joka meille tuli tikrun lisäksi oli suffeli, mutta hän oli poika joten juoduttiin viemäät se pois.
Ja nyt taikatemppu.......
Tässä on kani, jonka muutan eloon........
...simsala pim! (joo en tiiä miten kirjotetaan XD)
....................
.....tadaaaaa!:) Hän on raksu.
Ja tässä tikru, anteeksi laatu!
................
Ja tässä, yritän taas kirjotella.
Laitan seuraavaks ehkä joko, Rocky roud tai creme brule reseptin.
En tiiä vielä.
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti