Rocky road
Moikka, eli lupasin laittaa jonkun reseptin ja tässä nyt tällänen.
Mä oon ihastunut tähn TÄYSIN! Tää on niin helppo tehdä ja tähän jää koukkuun. Toisaalta siinä on kyllä tosi paljon suklaata, mutta se on niin hyvää.......
Paras Rocky Road
600g(3 levyä) Fatzerin sinistä(tämä on parass suklaa, mutta voit käyttää lemppariasi)
100g saksanpähkinöitä
150g Pieniä vaahtokarkkeja
2dl riisimuroja
2rkl voita
Tässä ohje:
Mittaa riisimurot kulhoon.
Rouhi pähkinät ja lisää murojen sekaan.
Lisää vaahtokarkit, jos ei löydy pieniä vaahtokarkkeja voit myös leikata saksilla normaaleja vaahtokarkkeja pienemmiksi.
Sekoita.
Sulata suklaa vesihauteessa ja lisää voi sekaan.
sekoita.
kun suklaa on sulaa......
....kaada se vaahtokarkkejen ja muitten päälle.
Sekoita.
Laita mössö leivinpaperilla vuoraattuun peltiin tai vuokaan.
Levitä levyksi.
Anna suklaan kovettua jääkaapissa.
Ja leikkaa paloiksi.
Varoitus: Rocky roud voi kadota hyvinnopeasti:)
KIITOS
<3:lla Erika
Ihanan näköistä!:) Kiva blogi sulla:)
VastaaPoistaKiitos paljon:)
VastaaPoistaNäitä pitää kyllä kokeilla! Näyttää niin hyviltä!(:
VastaaPoista