Tässä kuvia:)
Elikkäs, oli pakkp tehä tällänen, koska oli muutamia kivoja kuvia ja oli pakko päivittää.
Löysin jotain uusia ja vanhoja kuvia, tässä niitä
Ja anteeksi vielä, kun ei ollut aihetta.
Raksu ja Tikru
Ja raksu peilailemassa...
Sisustustarra.
Koriste, näytää ihan aidolta.
Innostuin kuvanmuokkauksesta.
Kesällä...
Koivu.
Marenkia.
Raksu.
Juu, tässä jotain.
Laitan jonkun reseptin seuraavaks.
ATEEKS LYHYT POSTAUS!
<3:lla Erika

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti