torstai 21. marraskuuta 2013

Tässä kuvia:)

                                   Tässä kuvia:)

Elikkäs, oli pakkp tehä tällänen, koska oli muutamia kivoja kuvia ja oli pakko päivittää.
 Löysin jotain uusia ja vanhoja kuvia, tässä niitä
                          Ja anteeksi vielä, kun ei ollut aihetta.

Raksu ja Tikru

Ja raksu peilailemassa...

Sisustustarra.

Koriste, näytää ihan aidolta.

Innostuin kuvanmuokkauksesta.

Kesällä...

Koivu.

Marenkia.

Raksu.


Juu, tässä jotain.
Laitan jonkun reseptin seuraavaks.
ATEEKS LYHYT POSTAUS!

<3:lla Erika











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti