maanantai 2. joulukuuta 2013

Joulukuu 1 ja 2

                                              Joulukuu

Anteeksi tyhmä otsikko.  Nyt on jo joulukuu ja ajattelin tehä tänne blogiin joulukalenterin, luukuista tulisi joku lahjavinkki.  En tiedä miten tämä toimisi, mutta voin yrittää. Pitää ottaa huomioon etten voi joka päivä kirjoitella, mutta voihan ne lisätä jälkeenkin päin jos pari päivää jää väliin.
Eka päivä jäi väliin joten nyt ykkönen ja kakkonen.
Tässä siis 2 joululahjaideaa ja sitten muina päivinä lisää.


1. Kauneuskori kaverille

Osta kori, ja laita korin pohjalle silkkipaperia (ei pakollinen).
Osta erillaisia rasvoja, kasvonaamioita, meikkejä, tukkakoristeita ja koruja, mitä nyt keksii.
Täytä kori tavaroilla ja voit laittaa päälle kankaan tai sitä jotain läpinäkyvää "lahjapaperia".
Voit koristella korin vaikka naruilla tai kimalteilla.


 2. Itsetehtysaippua kaverille tai äidille

Voit tehdä itse saippuuaa melkein millävaan tuoksulla.
Etsi netistä ohjeet saippuaan valmmiista massasta tai katso minun blogista vanhemmista teksteistä.
Koristele esim kaada saippuamassaan (silloin kun se ei ole vielä kovettunut) sekaan kimalletta ja paketoi kun on kavaa.

Hyvää joulukuuta 
  <3:lla Erika

2 kommenttia: