Huomenna lähetään Amerikkaan kaheks viikoks......JEE
Joten en kirjottele tänne sit mitään.
Kun tullaan, laitan jotain kuvii tänne ja jotai mitä oon ostanut.
Mut tässä kaks viime vuoden kuvaa.
Tässä hattara jätskiä
Starbucks kaakao.
Pitää pakata loppuun, joten.....
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti