keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Amerikka:)

Huomenna lähetään Amerikkaan kaheks viikoks......JEE
Joten en kirjottele tänne sit mitään.
Kun tullaan, laitan jotain kuvii tänne ja jotai mitä oon ostanut.

.
Mut tässä kaks viime vuoden kuvaa.
Tässä hattara jätskiä

Starbucks kaakao.
Pitää pakata loppuun, joten.....

<3:lla Erika






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti