lauantai 25. tammikuuta 2014

Moi ja anteeks:)

Juu en sit ookkaan kirjottanu tänne varmaan kuukauteen......tultiin Amerikasta kaks viikoo sitten, mut en oo vaan jaksanu kirjottaa sit mitään. Voin laittaa kuvia amerikasta seuraavassa postauksessa.
Mutta tässä vähän kuvia mitä oon kahen viikon aikana tehny.
Voin jossain vaiheessaa laittaa vaikka näistä reseptejä, mutta nyt...
                                             Ensiks zhurroja ja suklaakaastiketta.

Italialainen kana-avokado salaatti

Ja erillaisia susheja, kasvissusheja, jokiravunpyrstö- ja katkarapususheja.
Niin ja makeja.

Seuratkaa mua instagramissa:
__ERIKAB__


<3:lla Erika


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti