Mutta tässä vähän kuvia mitä oon kahen viikon aikana tehny.
Voin jossain vaiheessaa laittaa vaikka näistä reseptejä, mutta nyt...
Ensiks zhurroja ja suklaakaastiketta.
Italialainen kana-avokado salaatti
Ja erillaisia susheja, kasvissusheja, jokiravunpyrstö- ja katkarapususheja.
Niin ja makeja.
Seuratkaa mua instagramissa:
__ERIKAB__
__ERIKAB__
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti