Heips! Taas vähästä aikaa...viikonloppuna oon taas leiponu ja eilen (17.2) suoritin hydieniapassin. Käytiin myös kattomassa sunnuntaina koiranpentuja ja ne oli tosi söpöjä!!! Oon varautunu jo koiraan, mukka on huoneessa kaikki tarvittava (peti, leluja, harjoja...jne) enään koira puuttuu...halusin ehkä bichon frise rotusen koiran, ne on ihania nalleja. Oon käynny nyt tänä vuonna yhen kerran zumbassa ja huomenna ois taas zumba, käyn siellä mun kaverin kanssa, käykää kattomassa sen blogi siellä on tosi hyviä valokuvausvinkkejä.
http://oliviasownlife.blogspot.fi/
Mutta tässä tää sitruuna-marenki torttu mitä tein lauantaina, siitä tuli ihanan makeeta ja kirpeetä, kannattaa kokeilla.
Tein samanlailla kuin reseptissä, mutta tein sen irtopohja vuokaan, kun marenki oli paistunut otin irti ja laitoin vielä reunoille marenkia ja "kypsytin" sen keittiöliekittimellä.
Seuraavan kerran kokeilen appelsiinillä:)
Kakun/tortun voi koristella sitruunankuorella...
Kiitos taas kaikki kun luitte blogiani!!!!n_n
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti