Moips, eilen (10.10.13) mulle tuli pullip, se on Merl ja tilasin sen pullipstylestä, kesti 6 päivää tulla.
Tulin koulusta ja näin keittiönpöydällä ton laatikon tiesin heti, et se on se.
Ja rupesin avaan sitä:)
Se oli pakattu hyvin! :)
Jee, siinä se on.
Tässä takaa.
Olin ottanu kaikki muovit pois paitsi hiuksista.
Tällästä tuli siinä mukana: standi, 2kpl rusetteja, kaulakoru ja kortti.
Kengät ja sukat.
Sori laatu, alla oli tollanen valkonen mekko.
Tein tälläsen laukun.
Ja sit sisustin sille kaks huonetta ja emily lähti pois.
Täs on makkari
Ja täs keittiö, kummatkaan huoneet ei oo vielä täysin valmiit.
Tämmönen.
Mut, ei tässä muuta, ottelen tost kuvia ja ilmotan nimen jossain vaihees.
Kiitos
<3:lla Erika
Onnea junior master chefin voitosta!! :) Mukavan monipuolinen ja kekseliäs blogi!(:
VastaaPoistaKiitos:)
VastaaPoista