maanantai 5. toukokuuta 2014

Kesä tulee:)

Ihanaa kun aurinko on alkanuta paistamaan ja on niin lämmin. Koulua jäljellä vajaa kuukausi ja sitten. Anteeksi taas kun postaus on kestänyt, koska en keksi mitään kirjoitettavaa


Sitten tein tämmösen taulun ja tässä siihen ohje:


Tarvitset:
Väriliituja (minä ostin paketi jossa oli 24 liitua, mutta jätin mustan ja harmaan pois)
Hiustenkuivaaja
Valkoinen taulupohja
Liimaa
Kertakäyttömuki
 Musta tussi
(mustia kuvia)
1. Asettele liidut haluamaasi järjestykseen taulupohjalle.

2. "Kuori " liidut halutessasi ja liima kiinni taulupohjaan

3. Halutessasi tulosta kuvia netista, leikkaa ja liimaa sitten taulupohjaan.

4. Suojaa sanomalehdillä paikka jossa sulatat liituja. Sulata hiustenkuivaajalla liituja varovasti ja anna liitujen valua.
Suojaa kertakäyttömukillaa kuvia jos olet laittanut niitä.

Voit kirjoittaa jonkun tekstin jos haluat.


Yritän kirjoittaa blogia vähän enemmän...

<3:lla Erika







  




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti