keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Ravintolapäivä 17.5

Hellow! Elikkäs, 17.5 on kansainvälinen ravintolapäivä ja minä jä viivi pidetään oma kahvila.
Siispä, toivotan KAIKKI tervettulleiksi meidän ravintolapäivään.


Sitten muita kuulumisia:
Äitienpäivänä suunnittelin menun äidille

Alkupala: Parmankinkkuun käärityt parsat ja hollandes-kastike

Pääruoka: Häränpippuripihvit, valkosipulilohkoperunat, herkkukastike.

Ja jälkkärikakku tänävuonna tämmönen: Red velvet-kakku, appelsiini-vadelma täytteellä ja voikreemikuorutteella.



Ja viikonloppuna meillä oli syömässä mun kaveri Olivia perheensä kanssa ja tein sitten ruokaa, teemana thaimaa.
Kookos-lime pannacotta ja sokerikoriste päällä.

Hertta

Me adoptoitiin Hertta (7.v)
Kultainennoutaja ja tottelee täydellisesti! Tosi söpö!!;)



Kirjottelen taas...

<3:lla Erika 













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti