Hellow! Elikkäs, 17.5 on kansainvälinen ravintolapäivä ja minä jä viivi pidetään oma kahvila.
Siispä, toivotan KAIKKI tervettulleiksi meidän ravintolapäivään.
Sitten muita kuulumisia:
Äitienpäivänä suunnittelin menun äidille
Alkupala: Parmankinkkuun käärityt parsat ja hollandes-kastike
Pääruoka: Häränpippuripihvit, valkosipulilohkoperunat, herkkukastike.
Ja jälkkärikakku tänävuonna tämmönen: Red velvet-kakku, appelsiini-vadelma täytteellä ja voikreemikuorutteella.
Ja viikonloppuna meillä oli syömässä mun kaveri Olivia perheensä kanssa ja tein sitten ruokaa, teemana thaimaa.
Kookos-lime pannacotta ja sokerikoriste päällä.
Hertta
Me adoptoitiin Hertta (7.v)
Kultainennoutaja ja tottelee täydellisesti! Tosi söpö!!;)
Kirjottelen taas...
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti