sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Vihdoin kesä

Hellow, vihdoin kesäloma, ihanaaaa. Mulla ei oo ainakaan mitään isoja suunnitelmia kesälle, uiminen, leiri, pyöräily, kaverit...jne. Ja nyt kun on loma niin mulla on enemmän aikaa kirjotella.
       Oon tässä lähiaikoina räpsiny muutamia kuvia, joten ajattelin laittaa niistä osan tänne.





Hurja metsurikoira, Hertta.


Hertta rakastaa olla pellolla






Juostessa tulee kuuma...





Raksu ja Tikru teekutsuilla.





Tämmöset kuvat sain otettua...
Yritän nyt kirjotella vähän useemmin, kun yleensä mulla menee aika kauan että saan kirjtettua.

<3:lla Erika
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti