Oon tässä lähiaikoina räpsiny muutamia kuvia, joten ajattelin laittaa niistä osan tänne.
Hertta rakastaa olla pellolla
Juostessa tulee kuuma...
Raksu ja Tikru teekutsuilla.
Tämmöset kuvat sain otettua...
Yritän nyt kirjotella vähän useemmin, kun yleensä mulla menee aika kauan että saan kirjtettua.
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti