tiistai 19. elokuuta 2014

Hupsista

Niinnhän sitä lupailin tossa kaks kuukautta sitten, että kirjottelisin kesällä enemmän... näinhän se meni, nyt on kesä ohi enkä kirjoittanut kertaakaan kesän aikana, anteeks! Joskus oli liikaa tekemistä ja joskus taas laiskotti, ettei huvittanut kirjotella. Nyt kun tässä yrittää miettiä mitä kaikkea loman aikana teki jotuu hetken miettimään, mutta tässä nyt joitain mitä mieleen tuli:

Kesäloman ensimmäisellä viikolla olin Hattulapäivillä näyttämässä kuinka tehdä kotitekoista pastaa, Sarita Launiala oli näyttämässä kuinka koristellaan kakku ja näytti kuinka tehdään koristeita kakuille.
( Linkki Saritan blogiin: http://aatanaarreaitta.blogspot.fi/)

Hertan kanssa ollaan cruisailtu.



Kävinhän mä linnanmäellä, särkänniemessä ja tykkimäessä.

Kesän lopulla olin myös partiomestarin kuvauksissa. Kehitin sinne reseptin ja sitten olin kokkaamassa ja näyttämässä reseptiä sokkokokki tyyliin.
Partiomestari-sarjan ensimmäinen jakso alkaa 1.9.2014 TV2:sella klo. 16.30


Tulihan kesällä paljon muutakin tehtyä mutta tässä oli ne tietyt.

<3:lla Erika









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti