perjantai 28. marraskuuta 2014

Pitkästä aikaa

Heips! Näinhän tässä taas kävi, että kun menin lupailemaan, että kirjoittelisin tänne enemmän...Anteeks, vaikka ei anteeksi pyytely mitään muuta. Mulla on ollut koulussa ja harrastuksissa tosi kiire, että olen ihan unohtanut ja välillä on vaan laiskuus iskenyt.

Tässä lähiaikoina ei ole mitään erikoista sattunut, paitsi että ostin uuden järkkärin, Canon 700D ja sillä olenkin jo vähän kuvaillut.





 Hertta oli ihan innoissaan lumesta.





Tämmösen kakun tein iskälle isänpäivänä

Normaali kakkupohja, jonka värjäsin turkoosiksi elintarvikevärillä.
Täytteenä kuningatarhilloa ja kermavaahtoa. Sokerimassan alla on turkoosiksi värjättyä voikreemiä.

Alkupalaksi tein ankanrintaa salaatti pedillä ja balsamicoa


Ja pääruokana pestopastaa ankan ja broilerin kera.

Enään muutama päivä joulukuuhun ja kohtahan on jo joulu.
Laitan ehkä tänne jotain joululahjaideoita tai joululahjavinkkejä.
Ei tässä muuta, moikka!

<3:lla Erika











2 kommenttia:

  1. Ihania ruokia taas! Sori en oo jaksanu kirjottaa, koska laiskuus :') Sori!Yritän kirjotella lähiaikoina. Hertta on sulonen ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mulla tuli just eilen mieleen, et en oo kirjottanu sulle piiitkään aikaan, koska mullakin vähän sama juttu, laiskuus....kirjotin sulle kirjeen ja postitan sen varmaan maanantaina :)

      Poista