Heips! Näinhän tässä taas kävi, että kun menin lupailemaan, että kirjoittelisin tänne enemmän...Anteeks, vaikka ei anteeksi pyytely mitään muuta. Mulla on ollut koulussa ja harrastuksissa tosi kiire, että olen ihan unohtanut ja välillä on vaan laiskuus iskenyt.
Tässä lähiaikoina ei ole mitään erikoista sattunut, paitsi että ostin uuden järkkärin, Canon 700D ja sillä olenkin jo vähän kuvaillut.
Hertta oli ihan innoissaan lumesta.
Tämmösen kakun tein iskälle isänpäivänä
Normaali kakkupohja, jonka värjäsin turkoosiksi elintarvikevärillä.
Täytteenä kuningatarhilloa ja kermavaahtoa. Sokerimassan alla on turkoosiksi värjättyä voikreemiä.
Alkupalaksi tein ankanrintaa salaatti pedillä ja balsamicoa
Ja pääruokana pestopastaa ankan ja broilerin kera.
Enään muutama päivä joulukuuhun ja kohtahan on jo joulu.
Laitan ehkä tänne jotain joululahjaideoita tai joululahjavinkkejä.
Ei tässä muuta, moikka!
<3:lla Erika
Ihania ruokia taas! Sori en oo jaksanu kirjottaa, koska laiskuus :') Sori!Yritän kirjotella lähiaikoina. Hertta on sulonen ♡
VastaaPoistaMoikka! Mulla tuli just eilen mieleen, et en oo kirjottanu sulle piiitkään aikaan, koska mullakin vähän sama juttu, laiskuus....kirjotin sulle kirjeen ja postitan sen varmaan maanantaina :)
Poista