maanantai 22. joulukuuta 2014

Valoefektit

Olen jo kahden viikon ajan kuvaillut melkein koko ajan valoefektikuvia.  Innostuin varsinkin heiluttelemaan taskulamppua kaverin kanssa, on se kivaa ja kivaa siitä tekee varmaan sen, että se on niin helppoa, kamera kamerajalkaan, valotusaika esim. 6" , aukko F4.0 (tai niin pieni kun kamerassasi saa) ja ISO-herkkyys 100.
Ja oikeesti tulee aika makeita kuvia.





Otin myös sisällä samoilla asetuksilla erillaisista valoista kuvia kameraa heiluttaen.







Huomenna on jo joulu, aika menne nopeasti. Yritin räpsiä äsken Hertasta muutamaa joulukuvaa, mutta Hertta oli aika väsynyt, eikä jaksanut olla mallina kauaa.
Voisihan se innostuneemmankin näköinen olla, mutta uskon, että huomenna innostus näkyy, kun se saa syödä joulukinkkua ja avata paketteja.

Mutta nyt väsyttää, täytyy varmaan mennä nukkumaan, Hertta on samaa mieltä!

<3:lla Erika













2 kommenttia: