Niin se joulu vain saapui. Haluan toivottaa kaikille oikein lämmintä ja rauhallista joulua, sekä onnellista uutta vuotta! Huomenna lähdemme perheen kanssa Amerikkaan, joten kahteen viikkoon ei tule tänne mitään postauksia, mutta lupaan laitta matkakuvia reissun jälkeen. Herttakin toivottaa sinulle oikein maukasta joulua ja odottaa jo innolla, että saisi avata omat pakettinsa.
instagram: _erikaa_b
<3:lla Erika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti