Noniin, pääsin vihdoin koneen äärelle ja sain kuvat
ladattua. Puolitoista viikkoa olen jo suomessa ollut, mutta läksyjen ja aikaeron takia en
ole saanut kirjoiteltua. Lähdimme siis 25.joulukuuta suoralla lennolla Miamiin.
Ajoimme Ft. Myers:iin, ja viivyimme
siellä viikon. Mukana oli isän Canon 1100D jolla ottelin sitten monta sattaa kuvaa. Tässä ensin kuvia Ft Myers:istä.
Uutena vuonna olimme rannalla, siellä lähetettiin paljon niitä japanilaisia paperilyhtyjä (en nyt muista nimeä), mutta oikein kunnon kuvaa en saannut, koska rannalla oli pimeää.
Viikon jälkeen ajoimme Tampaan, jossa olimme kaksi yötä. Sieltä muutama kuva sirkuksesta. Kävimme myös Bush Gardenissa, mutta kameraa en sinne ottanut mukaan.
Tampan jälkeen menimme Orlandoon neljäksi yöksi.
Orlandossa kävimme SeaWorldissa ja Aquaticassa.
Huomasin kuvia purkaessa koneelle, etten ollut ottanut yhtään kuvaa Orlandosta, hups.
Orlandosta lähdimme vielä kolmeksi yöksi Miamiin. Sieltä taas kerran lisää rantakuvia.
Ostin Miamista kameraani Canonin 75-300mm objektiivin, jolla sain kuvata rannalla vielä pari päivää ennen lähtöä.
Ja nyt kun minulla kerran oli uusi objektiivi halusin kokeilla kuvata lokkeja, koska vanhalla objektiivilla en päässyt niin lähelle lintuja, etteivät ne olisivat lentäneet pois.
Ilmeisesti lokit eivät pitäneet valokuvauksesta, kun noin rupesivat huutamaan, joten päätin lopettaa.
Tässä kaikki tällä kertaa. Seuraavaan postaukseen voisin laittaa jonkun reseptin, koska niitä ei ole vähään aikaan näkynyt.
<3:lla Erika
Instagam: _erikaa_b
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti